Nyttig Ida?

Nu har jag varit ute och gått i en timme.
Jag har varit ute och gått flera gånger sedan jag flyttade, långt.
Jag cyklar till och från skolan/stan varje dag, ofta flera gånger.
Såhär har jag aldrig gjort hemma.
Jag hatar att gå.
Jag hatar att cykla.
Jag åker bil.
Har jag blivit nyttig?
Har jag ändrat levnadssätt?
Jag åt på McDonalds två gånger idag.
Sedan åt jag Ben & Jerry-glass.
Jag går för att få tiden att gå. Så att det ska bli torsdag snart.
Så nej, jag har nog inte blivit nyttig.
Jag har nog inteändrat levnadssätt.
Jag behöver nog inte oroa mig.
Det går nog över snart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Ida!

Tack, ja, det känns mycket bättre nu. Det är fortfarande otroligt tråkigt att vara ensam hemma under dagarna och typ gå och handla och sånt själv, men jag pysslar massor här hemma som du kanske märker. Så dagaarna rinner iväg. :)

2008-08-26 @ 23:09:02
URL: http://aharnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0