Toga-party

Ja, igår var det alltså toga-party. Det var så grymt kul och jag fick verkligen slita mig för att komma därifrån någorlunda skapligt. Bilder från kvällen kommer att laddas upp senare, då jag inte hinner nu.

Idag är det skattjakt, treasure hunt, på skolan med våra faddrar innan det ikväll är dags för den traditionella overall-ceremonin och Fulsittningen, där vi för första gången får ta på oss våra overaller (Låter det konstigt? Alla har en!).



Trots att jag har kul här saknar jag er därhemma otroligt mycket. Räknar dagarna till torsdag - en vecka kvar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

JAG SAKNAR DEJ SNYGGING! Du verkar ha det kanon bra! Jag hör av mej när jag kommer hem från bulgarien! <3<3 / MOQVIST

2008-08-21 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0