Julklappar


Ja, tänka sig - jultomten kom i år också. Jag hade nog varit riktigt snäll!

Detta fick jag (har säkert glömt något, som vanligt):
♥ Extern hårddisk (rosa)
♥ Tvål och body butter från The Body Shop (papaya)
♥ Pälsväst
♥ iPod Nano
♥ Las Vegas, säsong 1
♥ Microdermabrasion från Mary Kay (en ansiktsslipningskräm)
♥ Rosa handdukar och badlakan från Living
♥ Nagelstärkare (tack Julia!)
♥ Rosa kökshandduk
♥ Julgodis
♥ Vinglas Château (ej med på bilden)
♥ Startset med tallrikar från IKEA, mörkgrå (ej med på bilden)
♥ Julprydnad (ej med på bilden)

Tror att jag fick med allt. Tack allihopa för härliga klappar!

Vad fick Du i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Linda H

min jul var jättebra..

jag älskar din hårddisk. jag har en men den e grå (fast jag klistrade på lite stenar på =) haha

2008-12-27 @ 14:11:25
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: Linda H

hur mkt utrymme har den?

jag har också en rosa ipod. men jag har den gamla modellen. der nästan likadan ut men har inte de nyare funktionerna. tips: ladda ner talböcker.. jättrbra när man sitter i bilen länge eller när man städar och sådant!

2008-12-27 @ 14:26:45
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: madde

jätte fina rosa handdukar :) jag fick en ny mobil som jag hade längtat efter, haha

2008-12-27 @ 19:41:29
URL: http://madde2.blogg.se/
Postat av: Armina

Vilka fina klappar du har fått :) .

2008-12-28 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0