Lång måndag

Dagen började med att alarmet på mobilen gick av 04.42, då gav jag min älskling en morgonpuss innan jag gick upp och gjorde mig iordning. 05.45 gick bussen in till stan, där jag träffade Suzie 06.15. 08.30 var jag på skolan, där jag och Julia satte igång att plugga, och plugga, och plugga....

16.00 steg en hjärndöd Ida innanför dörren, pratade med älsklingen nån halvtimme, åt och landade till sist här - framför min kära dator.

Kvällen fortsätter med lite SATC innan jag går in för att somna tidigt. Imorgon har jag sovmorgon till nio!

Hur har din måndag varit?


Såhär mörkt är det i Katrineholm 06.15

Kommentarer
Postat av: Amandha

Den där blå/vita utsmyckningen på busken är så fin tycker jag =)

2008-12-08 @ 18:37:44
URL: http://amandhakronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0