Huset Hilton

Kom nyss hem från stan med mamma. Det var en betydligt korthårigare mor och vovve som kom tillbaka till hemmet igen. Mycket fina! Medan mamma klippte mig passade jag på att uträtta några ärenden, både åt henne och mig. När jag sprang förbi Bokia kunde jag inte undgå att se namnet Hilton i skyltfönstret och gick därför in för att komma ut några minuter senare med boken Huset Hilton av Jerry Oppenheimer. Jag vet att de allra flesta avskyr Paris och allt som har med henne att göra men jag kan inte sluta fascineras av hennes otroliga leverne. Som alla mina nära vet har jag alltid gjort det.

Huset Hilton, Jerry Oppenheimer
Från Conrad till Paris: Ett drama om rikedom, makt och kärlek

En avslöjande, fräck, rolig men också tragisk biografi som avslöjar hur en av världens mest kända personer Paris Hilton har formats. Familjehemligheter grävs fram, sexuella skandaler blottas, smaskiga detaljer utlovas. En fängslande amerikansk sannsaga.

Paris Hilton är inte det enda svarta glamourfåret i den kända klanen Hilton. Att festa loss, ställa till med skandaler och skapa tidningsrubriker är snarare en kunskap som förfinats och förts i arv från generation till generation.

Paris farfarsfar Conrad byggde med två tomma händer upp hotellimperiet och familjen gick från fattigdom till ett liv fyllt av lyx och glamour. Men det har också varit kantat av girighet, otrohet, måttlöshet och droger. De färgstarka och utlevande familjemedlemmarna har under alla år frotterat sig med världskändisar och filmstjärnor. Och skandalerna har inte låtit vänta på sig.

Senare ikväll kanske det blir en tur till stranden för ett kvällsdopp, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

och så har hon några hemgjorda sexvideor kan inte namnet på dom men dom ska visst vara bra! ^^

2008-07-03 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0