Torsdagsmorgon

God morgon alla!

Idag blir en ganska lugn dag. Det enda jag har inplanerat hittills är att börja packa lite, för imorgon åker jag till småland. Pappa, syster + pojkvän är redan där (åkte igår) och jag, mamma och älskling åker ner imorgon efter jobb. Ska bli mysigt.

Anledningen till att vi åker dit är att det är den traditionella, årliga sommarfesten i sommarstugeområdet. Kanske inte låter så roligt men eftersom jag och min syster har varit med varje år sedan vi föddes så är det en självklar sommartradition. Innan festen är det fisketävling på förmiddagen - en tävling som jag tar helt på allvar (kan ni tänka mig som en fisketjej), sedan är det tipspromenad.

På grund av detta kanske jag inte bloggar så mycket i helgen, beror på om syster har med sig dator och internet.

Vad har du för planer för idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0