Datanörd?

Idag har jag och Joel varit hos min syster och hennes sambo, vi har lekt datanördar. Allt började med att Lina ringde:
Lina: Duuu, du är ganska duktig på datorer va?
Ida (börjar bli orolig): Nja, det beror på vad det gäller...
Lina: Jo, vårat internet fungerar inte och vi vet inte vad som är fel. Det är någonting med någon IP-adress tror jag.
Ida (känner mig som ett frågetecken): Jaha.. Men vi kanske kan komma upp och kolla på det. Om vi får fika förstås (för det ville Joel ha).
Sagt och gjort, vi begav oss iväg till Högsjö för att ta oss en titt på datorn, och simsalabim - vi löste problemet. Nu kan Lina och Marcus återigen njuta av sitt väl fungerande internet medan jag och Joel får njuta av stämpeln "Datanördar".

Så vill ni ha någonting fixat, strunta i supporterhjälp och liknande - ring Ida och Joel istället, vi är precis lika bra om inte bättre.

Kommentarer
Postat av: Armina

Söta ni e :D, ringer dig i veckan så kanske vi kan ses?

2008-06-29 @ 17:29:04
URL: http://armina.webblogg.se/
Postat av: ida

Det låter bra mini. länge sen sist!

2008-06-29 @ 19:01:32
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0