Adventspynt utan snö

Jag har sett fram emot idag hela veckan - dagen då jag skulle sätta upp mitt adventspynt (en stjärna och tre änglar). Jag skulle lyssna på julmusik och pynta och dona. När snön kom så blev jag jätteglad - vilken stämning det skulle bli!

Förstå min besvikelse imorse när jag kom upp och all snö var borta. Min julkänsla var som bortblåst och det slutade med att jag lite snabbt slängde upp mina fyra adventssaker.

Nu står i alla fall stjärnan på byrån och lyser, och jag måste medge att det är mysigt. Julkänslan är nog sakta men säkert på väg tillbaka igen, kanske ännu mer efter helgen då jag får komma hem till mammas pynt, lussekatter och glögg. Jag hoppas det!


Kanske kan lite av detta återskapa min julstämning i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0