Ekonomipluggande, solsken och after work

Sitter här med ekonomiboken och pluggar nu. Det går ganska bra. När man väl sätter sig in i de olika principerna och begreppen är det inte så svårt.

Funderar på om jag ska passa på att ta en promenad i solskenet, innan jag börjar göra mig iordning inför eftermiddagen/kvällen. Ska träffa Ida, och förhoppningsvis Li och några, för after work-buffé vid fem. Ida var inte så pigg idag efteer gårdagens utgång så vi får se vad som händer. Troligtvis blir det en lugn kväll. Jag har haft en jobbig vecka och att bli ännu tröttare än jag är just nu är nog ingen bra idé!

Vad är dina planer för fredagskvällen?

Kommentarer
Postat av: Armina

Jaa haha :) . Det tycker jag du ska göra.

2008-09-19 @ 17:19:38
URL: http://armina.webblogg.se/
Postat av: Amandha

Ja det ska bli riktigt skönt. Okej, hur länge ska du vara hemma då? Kul att du gör saker med nya vänner i alla fall :) Det är något som jag saknar.

2008-09-19 @ 17:27:21
URL: http://amandhakronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0