Intrång! ;D

Hej hopp alla kära läsare! :D Joel här... Sitter här i idas kök alltså i vingåker och väntar på att min lilla kaka ska komma hit! hon är med sin pappa till Norrköping och hämtar Farmor och Farfar. jag sitter här och försöker förtvivlat hålla mig borta från tacochipsen och vitlökssåsen... INTE LÄTT!!! Idag har jag som jobbar som grävmaskinist i nyköping lyckats gräva av 1 telekabel så sorry ni i nyköping som inte hade telefon idag.. ;) Fast inte mitt fel! :D Hoppas bara inte skavsta flygplats vart av med den!  va för övrigt min andra telefonkabel den här veckan och så har jag grävit av en el kabel också.. ^^

Saknar Ida enormt mycket när hon flänger omkring i Jönköping... Min lilla guldfisk som inte har det minsta lokalsinne springer runt i en stad som är större än byhålan vingåker... och inte ens här hittar hon... Fattar ni att jag är orolig? :)

Detta får bli allt för detta intrång... Ha det / Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0