Pluggdag

God morgon! Eftersom timmarna igår på Wayne's med Li spenderades med att prata istället för att plugga, som det var tänkt, har jag tänkt ta en riktig pluggdag idag! Jag behöver verkligen det.

Sedan så ska jag ju självklart packa idag också, eftersom jag åker hem imorgon. Oj, vad jag längtar. Om cirka 36,5 timmar kommer jag se mamma stå och vänta på mig vid stationen i Hallsberg. En timme senare är jag hemma och kan snart krypa ner i sängen, där älskling har lovat att ligga och vänta. Underbart!


Bild från gårdagens plugg-/prattid på Wayne's med Li

Kommentarer
Postat av: Armia

Sött barn juh, ser lite ut som blondinbellas:P. Ja men hör av dig nu när du är hemma så får vi ta och ses, kan närsom :). Puss

2008-09-21 @ 11:09:59
URL: http://armina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0