Snabbresumé av helgen

Förlåt för dålig uppdatering i helgen, men jag var hemma och det fanns helt enkelt inte tid.

Snabbresumé:

Fredag: hade föreläsning mellan 14-15.45 ungefär, därefter en fika med Katie, Marie-Lor och Cissi innan jag satte mig på tåget hem. Möttes av en "välkommen hem"-skylt på garageporten av underbara älsklingen.

Lördag: låg ute och pluggade i solen tills älsklingen kom, då vi åkte ut till ellusspåret för en promenad i solskenet. Skjutsade syster, hennes pojkvän och hans syster in till stan (vad gör man inte nu när man precis fått körkort?!) innan jag och älskling åkte till hans mamma på middag. Kvällen avslutades med fotboll hemma hos Gustav med pojkarna.

Söndag: shopping (mest för älsklingen) i Örebro, sedan ner till Jönköping igen.


Kommentarer
Postat av: joel

du plockade ;)

2009-04-27 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0