Vilket jäkla väder

Hej hej!

Idag har jag haft två körlektioner - vi har gått igenom vänstersvängar i närområdet. Vänstersvängen är min mardröm inför uppkörningen, det är där den stora risken för ett misslyckande ligger. I övrigt tror jag inte att det borde vara några större problem.

Om en stund ska jag fortsätta eftermiddagen med lite mer övningskörning, för att ladda upp inför morgondagens två lektioner. Är så trött så att jag kan spy på att övningsköra, jag vill bara ha det överstökat snart...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att vi inte kunde ses idag. Jag fick ju vänstersväng på min uppkörning. Gäller baraatt vara säker på hur du ska göra den så kommer det gå bra :)

2009-04-08 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0