Hemmadag

God morgon på er!

Igår vaccinerade jag mig ju mot svinis. Kände ingenting alls till en början men framåt kvällen började armen göra riktigt ont, och kändes allmänt konstig. Har sovit riktigt dåligt också, vaknat så fort armen kommit emot något.. Eftersom jag tog sprutan i höger, samma som man växlar med, så tyckte jag att det kändes väldigt olustigt att sätta mig i bilen imorse. Hur ska jag kunna köra ordentligt när jag knappt kan röra armen? Bestämde mig därför för att stanna hemma idag. Inte helt fel heller eftersom jag känt mig lite risig de senaste dagarna. Tror att jag kan behöva det!

Har ni vaccinerat er? Kände ni någonting?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev jättesjuk, så du ska vara glad om du bara har ont!

2009-12-07 @ 10:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0