Way too early..

Usch, imorse stod klockan på halv sex - alldeles för tidigt. Jag har ett litet system i huvudet, som bestämmer när det är bra att gå upp.

Allt innan klockan sex, som idag, är natt. Det kan verkligen inte vara meningen att man ska gå upp mitt i natten när man ska iväg någonstans. Jag lider med Prinsen som går upp runt halv fem varje morgon!

Vid halv sju börjar det bli acceptabelt att gå upp. Det var då jag gick upp under hela skoltiden, så det känns normalt - fast tidigt.

Framåt halv åtta, där någonstans, börjar det kännas okej. Halv åtta är en bra tid, det ställer jag klockan på när jag ska vara hemma och plugga till exempel. Jag gillar halv åtta.

När klockan är nio, då är det sovmorgon. Då har man fått sova ordentligt, och då kan man vara glad!

Jag är lite störd, jag vet, men såhär tänker jag om morgnarna - Vad tycker du är okej?


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

05.50 ringer min klocka och det är inte okej!

2009-12-10 @ 19:24:31
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0