Avreaktion

Tänkte avreagera mig lite nu innan dagen tar fart ordentligt. Var nyss inne på Blondinbellas blogg (jag vet inte varför jag går in där eftersom jag bara blir irriterad) och finner det här inlägget där frasen "och då pratar vi tjejer som är under eller runt 20 år och bor i Stockholms innerstad, inte i en mindre ort". Ursäkta men vad menar fröken blond med det?

Är boende i en mindre ort tecken på att man är efterbliven, trögtänkt och inte hänger med i vad som händer i resten av världen? Om det är vad hon tror borde hon faktiskt ta sig en tur runt om i Sverige och se sig om lite. Blondinbella är en sådan person som ger moderaterna det dåliga rykte de har (tänker till exempel på det här inlägget), hon är även en sådan person som ger stockholmare ett dåligt rykte.


Så, avreaktion klar. Nu kan dagen börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0