Födelsedagsfirande

I lördags fyllde jag alltså 20 år, vilket firades med släkt och vänner. Fick många fina presenter såklart, bland annat böcker, laptop-fodral, glas, vas, halsband, Las Vegas säsong 2, presentkort och pengar (ni ser allt på bilden nedan). Den stora överraskningen var presenten från älsklingen - en veckas solsemester. Vi vet ännu inte när och var vi ska åka men antagligen väldigt snart.

Här kommer lite bilder från dagen:

Födelsedagsbarnet med sin syster, som oväntat dök upp till morgontårtan


Jag med älsklingen present - en solsemester


Några av gästerna som kom och gick hela dagen


Jag och finaste


Presentbord. Tidningen är från dagen jag föddes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0