Måndag = trött?

Nu är denna måndag snart till ända - förhoppningsvis. Är så grymt trött! Drar en kort resumé av min dag:

Steg upp kvart över fem och gjorde mig i ordning innan jag åkte iväg på halkkörning som varade mellan sju och ett (ett steg närmare körkortet!). Gick en sväng till skolan, skrev ut några papper och sprang sedan bort till Akademibokhandeln för att införskaffa en kursbok innan jag gick den 45 minuter långa promenaden hem. Väl hemma storstädade jag mitt rum och min toalett innan jag till sist hamnade här. Huvudet snurrar och jag är grymt trött! Får man gå och sova snart?


Hela halkbanan var hal - även transportsträckorna mellan övningarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0