En jobbig lördag

Gårdagen var jobbig. Lägenheten jag skulle titta på var inte alls vad jag förväntade mig - och jag kan lova att jag inte hade några höga krav. Jag fick tills idag på mig att fundera, och det har jag gjort - utan att komma fram till något. Sov dåligt på grund av detta och är därför riktigt, riktigt trött nu... Huvudet hänger inte alls med.

Självklart vad det även jobbigt att säga hej då till älsklingen på morgonen, och senare till mamma och pappa. Nu stannar jag i Jönköping tills den 21:a, då jag äntligen får åka hem igen. Saknar dem redan alldeles för mycket!

Trots en riktigt jobbig dag, och senare en superhemsk natt, så hade jag en jättemysig kväll med Ida. Som vanligt slutade det med att vi gick ut. En kort sväng till Centrum innan vi avslutade tidigt, redan klockan elva (hjälpte ju inte mig något, jag kunde ju inte sova ändå...).

Ett långt inlägg om min lördag. Nu ska jag fortsätta plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0