Nyårsafton

Nyårsaftonen spenderades hemma hos Carro tillsammans med de bästa av de bästa. Jag och mina underbaraste vänner är ett litet, men ack så härligt gäng. En liten kort presentation av kvällen samt lite härliga bilder.

Vi var där: Jag, älskling, Carro, Larsson, Isabelle, Gustav och Danne, samt Carros syster Jossan och hennes vän Evelyn.
Vi hade som tema: Uppklätt till tänderna
Vi åt: Toast med skagenröra och räkor till förrätt, helstekt fläskytterfilé marinerad med vitlöksost, hasselbackspotatis, såser och härlig sallad till varmrätt och en mumsig efterrätt med hallon och vanilj till efterrätt. Senare på kvällen blev det kex, ost och frukter.
Vi drack: Allt möjligt - vissa mer och vissa mindre. På tolvslaget var det självfallet mousserande vin (den billigare varianten av champagne). Självklart bjöds det på Carros tradítionsenliga jordgubbsgegga - som faktiskt inte alls är särskilt god (Danne hoppas nog dock på att Carro fortsätter bjuda på den).
Vi gjorde: Roade oss i mängder, åt, sjöng singstar, dansade och hade allmänt trevligt.



Jag och min älskling - finklädda


Här är gänget samlade med våra välkomstdrinkar


Mat mat mat - gott gott gott


Jag och min Carro


Gustav och Joel sjunger duett


Skål på tolvslaget


Våra pojkar önskar Gott nytt år

Tack för en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0