Ny mobil

Igår åkte jag och mamma till Örebro för att lämna in min mobil hos tre-butiken. Den har vart konstig ända sedan jag fick den och nu tyckte vi att gränsen var nådd. Jag hade tankar på en ny mobil i huvudet men tänkte att jag skulle vänta tills körkortet var klart och jag visste om jag hade jobb i sommar eller inte.

Hur eller hur så slutade det med att jag kom ut därifrån med en ny mobil. Försäljaren ska ha en riktig eloge! Fy tusan vad duktig han måste ha varit.

En Sony Ericsson w595 blev det i alla fall - den rosa såklart (vad annars?), som endast funnits i lite drygt en månad. Känner mig helt nöjd!

Det blev några plagg från Gina Tricot också, och två par skor. Visar upp vid ett senare tillfälle!


Min nya sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0