En simpel förklaring

Ikväll gick det upp ett ljus för mig (mycket tack vara Noopur). För någon vecka sedan så blev mitt Internet helt plötsligt otroligt segt, det orkar inte med någonting och jag kan inte längre titta på streamad TV osv. Tydligen så finns det en gräns på att ta emot typ 3GB på mitt mobila bredband och när man överskridit den så sänks hastigheten... Massor!

Jag som inte ens håller på och laddar ner någonting eller så... En helt vanlig användare och gränsen överstegs efter 10 dagar. Inte bra telia...

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Nej, det var verkligen inte bra!

2009-05-19 @ 18:55:44
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Mari-Jane

MJ was here!! hittade hit allt. har också tänkt på det där med hastighet. det går upp och ner varesig man laddar ner eller inget alls. :S

bah, bara vi har internet så kan vi leva som vanligt eller hur? :)

2009-05-20 @ 23:54:46
URL: http://metrobloggen.se/marijane

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0