Bloglovin - what a great innovation

Jag följer en hel del bloggar - och tidigare använde jag bara listan för Favoriter som man har på datorn. Jag förstod aldrig grejen med Bloglovin. Vad var det för bra med det? Sedan introducerade min kära vän Izzie mig för detta fantastiska fenomen, och nu förstår jag inte hur jag klarade mig innan. Så simpelt egentligen, man sparar sina favoritbloggar och slipper gå in på var och en, utan Bloglovin visar en vilka som har uppdaterats. What a time-saver!

Vill du följa min blogg och ha stenkoll på när jag uppdaterar? Klicka på på ikonen nedan, eller på samma ikon som även finns i menyn till vänster. Så enkelt!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0