Monday morning

Hej och godmorgon på er! Gårdagen med gruppen gick bra, ångesten över att behöva åka dit på en söndag släppte ganska snart efter att jag träffat de andra. Tur att jag är i samma grupp som mina fina tjejer! Är glad i efterhand också att vi ändrade dag - skulle först ha träffats idag. Jag har nämligen gått och sjukat ner mig.. Igår kväll frös jag så jag skakade, fick sova med långärmat, långa byxor och dubbla täcken. Idag vaknade jag med feber och huvudvärk. Inte kul!

Nu: frukost


Kommentarer
Postat av: erika

sv: jag har i ganska mycket mouse, sen torkar jag det snortork, borstar igenom lite, och sen bara surrar jag håret :) superlätt och billigare än att köpa en locktång :)



Ha en bra dag!

2010-10-18 @ 09:02:52
URL: http://hundrafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0