Toppenhelg

Hej på er! Katastrofbloggning den här veckan, men har haft fullt upp med ny kurs. Nu är det söndagskväll och snart ny vecka. Måndagar är aldrig kul men jag har haft en toppenhelg så jag är glad ändå!

Fredagen bestod av föreläsning, mys med syster och älskade Lillprinsen och sedan fredagsmys med Prinsen. Han lagade trerätters åt mig medan jag bara slöade. Underbart ♥ Igår pluggade jag en hel del på dagen, men det vägdes upp av middag med Prinsens familj på kvällen. Toppen! Idag har vi varit iväg och shoppat - IKEA, Marieberg (galleria) och lite annat smått och gott. Kikade bland annat på ett bord på Em, som nog kommer att få flytta hem till oss inom en snar framtid.

Shoppade en del, men det får ni inte se nu. Lägger nog upp imorgon! Nu ska jag njuta av sista helgstunden med världens finaste.

Ha det bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0