A short break

Har just fått mail av min fina Mini som är iväg och jobbar som au-pair i London. Hon ska komma hem för första gången sedan hon åkte i helgen, och tyvärr fanns det inte tid nog att träffa mig. Förstår såklart, det är mycket hon ska hinna med under några få dagar, men det är lika tråkigt för det. Får vänta tills mitten på december istället när hon kommer hem över jul!

Kom i stort sett nyss hem från skolan och har haft min lilla paus, så nu är det bara att kasta sig på skolböckerna igen. Tror att det får bli lite Mänskliga rättigheter idag!


Jag och min söta Mini


Kommentarer
Postat av: Armina

ÄLSKAR den här bilden på oss 2 :) .. Över jul ses vi definitivt!

2009-11-17 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0