Almost friday

Hej hej! Har varit i skolan idag, det var sista dagen för veckan och kan alltså bara betyda en sak - idag är det min "lill"-fredag. Hade tänkt försöka roa mig denna "lill"-fredag med att ta mig igenom en av mina kurslitteratur-böcker, men frågan är om jag orkar efter dagens sega föreläsningar. Kanske orkar med halva i alla fall.

Älsklingen har just åkt iväg med en kompis för att hämta en bil som de köpt, så frågan är nu vad man ska äta ikväll. Känner inte alls för att laga mat åt bara mig.. Tål att tänkas på!


Hann inte ta någon outfit-bild imorse och slängde på mig mjukisar så fort jag kom hem så det blir ingen idag! Ni får njuta av snygga Mary-Kate Olsen istället

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0