Välkommen!

Välkommen till min "nya" blogg. Jag har tidigare bloggat på samma adress, men efter en tids uppehåll kände jag att jag ville börja om helt från början. Jag samlade därför alla mina gamla inlägg under kategorin "Arkiv" och gjorde en helt ny design.

Jag som skriver heter Ida Karlsson. Jag är en 20-årig småstadstjej som under dagtid byter den lilla orten där jag bor mot Örebro och Juristprogrammet. Ja, jag ska bli jurist. Ni som följt mig tidigare vet att jag bott och pluggat i Jönköping, men efter ett år där kände jag att jag var inne på fel spår. Jag bytte därför statsvetenskap mot barndomsdrömmen juridik och trivs hur bra som helst.

Nätterna spenderas i min lägenhet, som jag precis flyttat in i tillsammans med min underbara pojkvän (numera sambo), och tiden däremellan försöker jag utnyttja på ett så bra sätt som möjligt.

Jag älskar shopping och är, som de flesta tjejer, barnsligt förtjust i skor. Att försöka få studiemedlet att räcka till hyra, mat, kurslitteratur och shopping är därför en stor utmaning.

Följ mig här i bloggen så får ni läsa om mitt liv, mina funderingar och mode. Jag hoppas att ni kommer trivas!


Kommentarer
Postat av: Liii

JAA! Kommer följa den slaviskt!

2009-09-28 @ 16:01:32
Postat av: Ida K

Li - kul! Ser fram emot lite kommentarer från dig :)

2009-09-28 @ 17:20:50
URL: http://karlssonida.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah!

tycker du att det funkar bra att bo med din pojkvän? jag funderar på att göra detsamma, flytta ihop med min alltså. men man tänker ju att man kanske kommer tröttna på varann!

2009-10-02 @ 15:12:18
URL: http://pye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0