Chanel 2.55

Jag tänkte berätta för er om en dröm jag har. Som jag tidigare nämnt älskar jag min syster över allt annat och ett av mina mål i livet är att kunna betala tillbaka henne för allt hon har gjort för mig - och jag vet precis hur. När jag blir stor och rik (inte om utan när) ska jag köpa henne klassikernas klassiker i väskväg - den quiltade Chanel 2.55.

Hon är en riktig väsknörd, är ett stort fan av denna väska och hennes egen favorit genom tiderna var en liknande, billigare.

Chanel 2.55 lanserades i Februari 1955 och är lika trendig nu som då. Det är en klassiker som aldrig går ur tiden och trots att den kan kännas tantig vid första anblick kan det knappast bli mer stilrent än ett par jeans, en vit topp och väskan. Så enkelt och så snyggt!

Är denna väska något för dig?



Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

ja verkligen! den är ju bara så snygg att det borde vara olagligt att INTE ha en sån i garderoben! ;D

2008-08-09 @ 12:44:36
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0