Trötter

Idag så är jag fruktansvärt trött. Gick och la mig med datorn och ett avsnitt SATC runt tio igår, tidigt och bra. Runt halv elva vaknade jag till och upptäckte att jag somnat ifrån favoritserien. Tog detta som ett tecken på hur trött jag egentligen var och ställde ifrån mig datorn.

Elva timmar senare vaknade jag av att mobilen ringde, men var fortfarande lika trött. Har gått som i en dvala hela dagen utan någon som helst ork för koncentration. Jobbigt.

Funderar på om det är en typiskt vintertrötthet eller någonting annat. Ida rekommenderade multivitamintabletter så jag tänker ta rådet och gå och införskaffa några imorgon.

Ikväll blir det lugnt och antagligen tidigt i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0