I'm back

Har äntligen skrivit tenta idag, den näst sista för den här terminen. Har nu bara en inlämning innan jul, en tenta den 3 januari och en simulerad bolagsstämma i mitten av januari, sedan är den här helvetesterminen slut. Har hittills klarat mig okej, men inte bra - min hälsa är i botten och stressen på topp. Tydligen kör de den här terminen för att sålla och få bort alla som inte hör hemma i juristvärlden, få bort alla som ändå inte kommer klara det. Känns bra att fixa det, vilket jag kommer göra. Betyget kommer antagligen inte vara i topp, som jag är van vid, men det kommer gå bra och jag kommer vara galet stolt!

Till på tisdag ska jag vila, sedan är det dags för sista rycket. 13/1 2011 är det slut på skiten. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0