Pissdag

Idag har det inte varit min dag direkt. Hela morgonen var kaos - gick upp alldeles för sent, målade naglarna, kladdade ut naglarna, tog bort och målade igen, kladdade ut (den här gången på klänningen), kom på alldeles försent att jag skulle skriva ut massor av papper, kom iväg en kvart för sent, kom på att jag glömt min mat, för sent att vända, körde vidare, kom på att jag glömt även plånboken. FAN! Hade inga pengar till parkeringen (eftersom plånboken låg hemma), fick parkera på gratisparkeringen en bit bort, småsprang till föreläsningen... Så har det fortsatt.

Jag är genomförkyld och jag orkar inte! Pricken över i hade väl bara varit att få tillbaka resultatet på senaste tentan och fått reda på att jag blivit underkänd, men än så länge har inte det hänt. Något att glädjas åt i alla fall...

Hoppas alla ni andra haft en bättre dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0