The butterfly effect

Jag har haft en riktigt bra dag. Det var länge sedan jag mådde så bra och kände mig så lugn. Skolan tär som tusan på en, det märks extra tydligt sådana här dagar när man påminns om hur det var att ha ett "vanligt" liv. 

Känner mig lite konstig nu. Vi såg nämligen The butterfly effect nyss. Jag tror att Emma pratade om den igår så när jag såg att vi hade den blev jag sugen på att se den. Den var inte alls dålig eller så men jag fick en så obehaglig känsla i hela kroppen.. Obehaglig är nog faktiskt ordet jag skulle använda för att beskriva hela filmen... Ni som sett den förstår kanske vad jag menar.

Nu blir det lite Vänner innan sängen kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0