"Ledig" dag

Har en "ledig" dag idag för ovanlighetens skull. Ledig för oss studenter har nog en lite annan innebörd än för andra skulle jag tro - vi är ju liksom aldrig lediga i vanlig betydelse eftersom vi alltid har något att läsa (förutom dagen efter en tenta möjlightvis). Idag är jag i alla fall "student-ledig", jag har alltså inga föreläsningar. Skönt! Passar på att läsa lite (läs: så mycket som möjligt) i kurslitteraturen, tvätta och göra andra nödvändiga saker. Ska slänga upp några roligare inlägg här också under dagen, det har varit lite dåligt med sådana. Bland annat kommer det dyka upp tips på något som man verkligen behöver den här årstiden!

Vad tror du tipset handlar om?


Kommentarer
Postat av: anna

skönt att ha en ledig dag mitt i veckan, men som du säger, som student är man aldrig riktigt ledig.



sv: haha ja jag är lite tokig. friends är riktigt bra det med!

2010-10-28 @ 12:13:34
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0