Utflyttad


Nu sitter jag här i mitt nya hem i Jönköping. Älskling, mamma och pappa åkte nyss. Känslorna är blandade, självklart är det roligt och det ska bli kul att börja på högskolan på måndag men jag känner även stor saknad. Jag kan knappt förstå att jag inte kommer att få träffa alla på flera veckor.. Svårt att inse!

Familjen jag bor hos är inte hemma idag, så jag ska sova i huset helt själv Mörkrädd! Hoppas det går bra.

Nu måste jag gå och fortsätta packa upp och göra iordning.

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: jolle

saknar dig... det kommer gå bra älskling... :D jag ska nog se på rena rama rolf eller något! Pappa va på fest och jacob fiskar så är lika ensam som du.. fårse om jag ringer någon.. älskar dig sjukligt mycket! <3 kyss på dig kakan

2008-08-16 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0