Gårdagens A6

Igår gav jag och Julia upp pluggandet väldigt snabbt. Efter min missade frukost gick inget som det skulle så vi åt en tidig lunch och begav oss sedan ut till A6 för att spendera resten av dagen där. Vi inhandlade varsitt par skor samt tog en fika. Därefter skjutsade Julia mig dit jag skulle träffa Suzie, som jag fick åka hem hem.

Nu sitter jag här och kämpar på med hemtentan. Har klarat av en fråga hittills! Nu blir det lite lunch innan jag ger mig på pluggandet igen!


Lite skoshopping. Ett par svara "Uggs". Fulaste skorna jag någonsin ägt, men uj så sköna!


Fika på A6. Alltför torr morotskaka och färskpressad apelsinjuice



Kommentarer
Postat av: julia

va duktig du är som pluggar!

jag jobbar istället...

2008-12-18 @ 19:00:50
Postat av: Sanna E

jag skulle också behöva gå och köpa ett par riktigt fula uggs. haha





gå in här och rösta på mig: http://saandraj.webblogg.se/2008/december/vem-blir-arets-blogg-2008.html

2008-12-19 @ 12:29:29
URL: http://sannae.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0