Måndagmåndagmåndag

Jaha, då var det måndag igen. Älsklingen är ledig i drygt en vecka till och jag måste säga att det var riktigt mysigt att vakna upp tillsammans i hans stora sköna säng en måndagsmorgon, utan att någon var tvungen att stressa iväg.

Måndagen får bli en pluggdag, måste verkligen komma igång med hemtentan igen. Vore riktigt skönt att bara bli av med den.

Ikväll ska jag och min bästaste Carro ut och äta middag. Vi bestämde oss för att skippa julklapparna och istället gå ut någonstans och äta - bara hon och jag. Vi ses ju så sällan nu när jag har flyttat. Därefter blir det Duveholmshallen för att kika på pojkarna när de spelar fotboll.


Jag och Carro under studentveckan

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad läser du för något?

2008-12-29 @ 18:02:46
URL: http://blundat.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0