Väldigt behövligt jullov... Jullov?

Usch vad jag är trött på allt. Arbetet med hemtentan gick åt helvete idag och jag känner att jag har noll energi och noll motivation, precis som varje höst/vinter. Dessutom börjar det ta på krafterna att bo inneboende såhär. De jag bor är supertrevliga - tro inget annat, men det skulle verkligen vara skönt att flytta snart. Antingen själv eller tillsammans med någon. Men det finns inga bra lediga lägenheter!

Allt gör att det ska bli skönt med lite jullov - om man nu kan kalla det lov. Hemtentan ska in den 8 januari och jag måste även plugga till en salstenta i mitten på januari. Men ändå, det ska bli skönt att få komma hem, ta det lungt och veta att jag inte måste åka tillbaka om några dagar.

Hoppas det får mig att må bättre!

Ett ganska långt, och kanske ointressant inlägg - men jag kände för att skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Armina

Gumman då, kan tänka mig att det är jobbigt. Bara att fortsätta kämpa :). Vi måste ses lite under julen nu tycker jag också :)

2008-12-17 @ 10:00:08
URL: http://armina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0