Antagen

Gick precis in på studera.nu för att kika om jag fått något antagningsbesked. Det hade jag...

Jag sökte till Internationella Handelshögskolan i Jönköping, till programmet International Economics and Policy, inrikting Entrepreneurship and Politics. Det är en bred, internationell utbildning som ges helt på engelska och som även innehåller utlandsstudier. Den är utmärkt för arbete inom mångkulturella företag och organisationer, exempelvis FN eller EU. Läs mer om utbildningen här.

Jag sökte mest för att "man skulle", utan att egentligen ha bestämt mig för om jag ville läsa vidare nu i höst eller inte. Hur som helst så visade det sig nu att jag är antagen och att jag måste lämna besked senaste den 28/7 om hur jag vill göra.

Problemet är bara: Jag vet inte hur jag vill göra! Hur bestämmer man sig för en sådan här sak?

Hur har det gått för er andra som sökt? Har ni bestämt er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0