Bowling och mjukglass

Nu är jag hemma igen efter bowling och mjukglass.

Bowlingen gick bra - riktigt bra. Jag skrev ju förut och undrade hur det skulle gå - kunde tjejen knäcka killarna? - och jag är stolt att berätta för er att självklart kunde hon det. Efter en mycket tveksam start kom jag igång ordentligt och vann ganska så överlägset. Dock måste tilläggas att älsklingen hade den bästa serien (jag var inte långt efter...).

Därefter åkte vi och köpte varsin mjukglass. Tjejen i kassan kladdade med älsklings chokladtopping så att han fick hälften på sig men ingenting drogs av på priset. Hon kunde väl åtminstone ha bjudit på toppingen (3kr)?! Ja, det är kanske snålt men det handlar om principen, om bra service.



                           Kan bowlingskor någonsin bli inne? Nja, tveksamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0