Mysteriet på Greveholm

Idag har jag roat mig med att se 20 avsnitt (hittill) av tidernas bästa julkalender, nämligen Mysteriet på Greveholm. En dag full av härlig nostalgi med andra ord. Fann hela serien på youtube och var bara tvungen att se.

Serien är fortfarande väldigt bra (säkert beroende på hur mycket man gillade den som barn) men det är skrattretande att se Greven. Som liten drömde jag mardrömmar om det otäcka skelettet, som idag mest framkallar fniss. Riktigt kul att se i alla fall!

Gillade du Mysteriet på Greveholm?

Nedan ses introt till julkalendern.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag älskade Mysteriet på greveholm bästa julserien ever !!:D

2008-07-17 @ 22:17:31
URL: http://enlinda.webblogg.se/
Postat av: Linda

Haha, känner helt igen mig där angående greven! Jag var superskraj för det där skelettet...



- "Hawaiiskjorta? Ska du ha Hawaiiskjorta mitt i vintern?"

- "Vinter? Är det redan vinter? Nyss var det höst, tänk...snart är det vår..!"



Haha, klockren!



2008-07-18 @ 22:16:16
URL: http://lindanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0