Shopping och fika



Har varit i stan en sväng idag. Tänkte först kolla på tubtuppen jag lade upp förut, från Lindex. Hittade den i butiken men tyvärr uppfyllde den inte alls mina förväntningar. Den var inte alls så fint som jag trodde utan såg nästan lite sunkig ut. Istället så hittade jag en supersnygg grå baskofta, till det trevliga priset 149:-

Tog även en sväng in på Belle's rea och fann ett par supersöta svarta skor med guldkant. Ett par bra basskor som passar till det mesta (det är de som är på bilden, även om guldet ser väldigt mörkt ut där). Priset var även där superbra: 99:-.

Därefter övningskörde jag hem till Vingåker igen för att träffa Carro för en fika och en rundtur inne på det nyöppnade Scorett Outlet. De hade en del fina saker, men eftersom jag redan köpt ett par skor idag så lät jag bli att kolla alltför noga.

Nu blir det snart middag med sill och potatis, riktig sommarkvällsmat, innan det blir allsång. En riktig myskväll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Uuursnygga skor!!:D



Ha en toppenbra kväll tjejen!

2008-07-01 @ 21:29:11
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0