Shopping

Idag har det varit en lång härlig mysdag tillsammans med Armina. Hade inte träffat henne sedan studenten så det kändes jättebra att ses igen!

Vi fikade och shoppade lite. Jag - som egentligen borde hålla hårt i mina pengar - köpte en solhatt (stråhatt) och en väska på Lindex rea (det var ju ta två betala för en...). Inhandlade även en mascara från NIVEA och ett nagellack från Mavala, färgen Nice. Superfint!

Stråhatten kändes nödvändig då mitt blekta hår redan är slitet och måste skyddas från solen, om det ska bli någon ordning på det.

Lägger upp bild på mina godbitar, förutom väskan. Tar bild på den och lägger upp senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag vill också shoppa :O

2008-07-10 @ 17:10:21
URL: http://melajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0