Tjejkväll

Har haft beslutsångest hela dagen om ifall jag ska ut ikväll eller inte men nu ringde Carro och gjorde valet enkelt. Hon och Ilse, som jag knappt har träffat på flera år, var hemma hos Carro och ville att jag skulle komma dit. En tjejkväll med de gamla BFF-arna från högstadiet tackar man ju inte nej till. Bara Frida som saknas!

Nu ska jag ta och slänga på mig lite varmare kläder (jag har varit positiv idag och vägrat ta av mig mina shorts). Sedan ska jag slänga mig på cykeln bort till Carro.

Vad ska du göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haft en bra dag? (:

2008-07-05 @ 16:25:28
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-05 @ 16:25:32
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: leia

haha...ja jag sitter här och fryser jag med:) Hoppas ni får riktigt trevligt ikväll!!!



Ledsen att du inte blev kommentar nr 50 men det kommer upp en ny tävling under dagen eller morgondagen....så kika in om du har lust:)



Många kramar Maja/Leia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0