Efter filmen

Kom nyss hem från bion, efter att ha sett Sex and the city - the movie. Jag hade, som jag tidigare nämnde, otroligt höga förväntningar på denna film. Levde den då upp till mina förväntningar? Nej, den var bättre! Jag blev riktigt positivt överraskad och kan knappt vänta tills den släpps på DVD, då är den min direkt! Filmen innehöll verkligen allt - kärlek, hat, humor, ledsamhet, you name it! Jag kan verkligen rekommendera den, mer än rekommendera den.

Att filmen innehöll otroligt mycket vackra kläder råder det heller ingen tvekan om. Det var en ren njutning att se alla 81 outfits som Carrie bar (räkna då till de andra tre New York-kvinnorna). Bröllopsfotograferingen var verkligen en av höjdpunkterna.

Nu sitter jag här i min rosa morgonrock, ska ta en kopp te och en macka innan jag kryper ner i sängen. Ska nämligen upp redan klockan sex imorgon för att jobba.

Sov gott!


Be Carried away
Det här är verkligen en av de vackraste klänningarna Carrie bär i filmen. Me love!

Kommentarer
Postat av: sara nordén

sant! riktigt snygg klänning! :)

2008-06-26 @ 23:20:23
URL: http://saranorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0