Mary Kay


                                         

Idag tänkte jag tipsa om ett riktigt bra kosmetik- och hudvårdsmärke, nämligen Mary Kay, som sedan 11 år tillbaka är det bäst säljande märket av hudvård och kosmetik i USA. Jag använder själv deras foundation, mineralpuder samt Satin Hands, som är ett hand- och fotvårdspaket innehållande fet kräm, peeling och fuktkräm, och jag är väldigt nöjd. Sminket känns fjäderlätt på huden och man får en matt, slät yta utan att det blir sådär "kakigt" som det annars lätt blir. Jag är faktiskt så nöjd att jag till och med överväger att själv bli säljare i höst.

Inga produkter har blivit testade på djur, inte i något led, och alla förpackningar är återvinningsbara (vilket känns ganska viktigt idag).

Kika gärna på deras hemsida, för mer information.

Kommentarer
Postat av: Amandha

Om jag har hittat rätt så ska det betyda styrka. Men jag är inte 100% säker. jag måste fråga en kines ;)

2008-06-30 @ 18:45:19
URL: http://amandhakronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0