Vill ha från Mary Kay

Jag var duktig ikväll på Mary Kay-visningen - jag köpte ingenting. Egentligen är det bara halvsant, jag ville handla men eftersom jag redan har en konsult hemma så rådda denna mig att vänta och handla av min vanliga, hon ville inte stjäla någon annans kunder. Snällt!

Det var främst concealern som jag hade tänkt köpa, men är även sugen på en ny foundation (min nuvarande är alldeles för mörk) samt TimeWise® Microdermabrasion Set som innehåller:
TimeWise® Microdermabrasion Step 1 Refinisher: de mikrofina kristallerna i denna superexfolierande kräm börjar arbeta direkt för att fräscha upp och varsamt ta bort livlös hy.
TimeWise® Microdermabrasion Step 2 Replenish Lotion: ett serum med en bevarande och reparerande effekt.

Tydligen så ska det sistnämnda setet hjälpa till att få bort acneärr, något som jag har en hel del av.


Kommentarer
Postat av: Linn

Hur har dagen varit?



Är du sugen på en ny header? Tävla om en och du får bestämma precis om hur den ska se ut.



Klicka på länken nedanför

http://brunetternasmode.blogg.se/2008/november/tavla-om-en-ny-header.html#comment

2008-11-27 @ 09:00:49
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0