Min älskling är sjuk...

Jag har sett fram emot att min älskling ska komma på besök över helgen så otroligt mycket. Att mamma och syster åkte hem i onsdags gick relativt okej eftersom jag hela tiden tänkte Han kommer om två dagar, bara två dagar kvar. Men så ringde han imorse och berättade att han mådde jättedåligt, och att han inte kan komma imorgon om han inte blir bättre.

Hoppas, hoppas. hoppas att han piggnar på sig. Om inte så kommer det att vara tre och en halv vecka mellan gångerna vi setts nu och det vill jag verkligen inte - klarar inte. Nästa helg har jag nämligen ingen tid eftersom det är de sista dagarna innan tentan (och alltså måste plugga plugga plugga!).

Snälla älskling, bli frisk!

Kommentarer
Postat av: armina

Tycker de e så tråkigt med svart under kör nog på blekrosa eller något, kanske har med bh bara om ja går ut oså. Klurigt snyggast e ju bara med bh ändå. Allt bra med dig?

2008-10-09 @ 21:49:48
URL: http://armina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0