Dags för sömn

Kom just hem från en supertrevlig kväll. Vi var ett gäng som åt after work-buffé på Centrum. Det fungerar så att man köper till exempel ett glas vin till after work-pris (i detta fall 29 kr och så ingår det buffé). Riktigt billigt och riktigt gott!

Därefter drog jag, Ida och Li till Hemmakväll för att hyra en film (Sweeney Todd) och köpa en Ben&Jerry's för att dela på. Filmen var sådär men sällskapet var toppen. Tack tjejer för en trevlig kväll.

Nu ska jag sova. Någon gång imorgon bitti kommer mormor och morfar att ringa och säga att de kommer om en timme. Vet inte hur tidigt det blir så bäst att försöka somna. Ska bli superhärligt att få träffa dem lite!

Kommentarer
Postat av: conscindo

sv: förstår vad du menar, det ända jag är bra på i kök är mina underbara bullar. förstår inte hur det går ihop sig :P

2008-09-12 @ 23:59:00
URL: http://conscindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0