Färdigpluggad

Nu har jag pluggat färdigt för idag. Har läst tre av sju kapitel i boken "In Defence of Politics". Det är intressant men lite svårt att koncentrera sig. Eftersom det dessutom är på engelska är det svårt att förstå allt men jag vill i alla fall ta mig igenom boken innan föreläsningen på torsdag.

Imorgon har jag inget i skolan så jag ska därför vara duktig - ställa klockan på nio och gå upp och plugga. Det känns redan som att jag ligger efter och att jag aldrig kommer att ha tid att komma ifatt, därför vill jag utnyttja tiden så mycket som möjligt.

Senare imorgon ska Gun, en av de jag bor hos, visa mig vart tandläkaren ligger innan jag börjar göra mig i ordning för morgondagens utgång på Akademien (studenternas eget uteställe). Eftersom så många åker hem över helgerna är det tydligen onsdagen som är den stora utekvällen här. Passar mig bra eftersom jag åker hem så ofta jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0